lauantai 2. tammikuuta 2010

Uusi vuosi 2010


Uusi vuosi meni meillä oikein loistavasti.
Menimme mummille naapuriin syömään ja herkuttelemaan (ja riehumaan mutsin pieneen kaksioon) ja ilta oli oikein onnistunut.
Ruuaksi oli kaikkea heidän Berliini matkalta kertynyttä; Bratwurstia, salamia, graavilohta, nakkeja, perunasalaattia, katkarapuja, erilaisia salaatteja, patonkia. Jälkkäriksi erilaisia juustoja, viinirypäleitä ja aikuisille viiniä. Tosin minähän en tykkää viiniä juoda...


Sulateltiin ruokaa riehuen rauhallisesti sohvalla ja isäpuoleni viihdytti lapsia tyttöjen mukaan ottamilla Pet Shop leluilla.




-Kuka minä olen?
-no se on possu.
-Röh röh, minä olen possu, ja minulla on liian iso pää, niin että minua alkaa vi... vi.. vihellyttämään. Nyt minä menen kasvamaan tuonne laukkuun, koska minusta tulee isona joulukinkku... Taisi aikuisilla olla yhtä hauskaa kun lapsilla.





Ja pienet nenukit liimautuivat kymmenen aikoihin ikkunaan kun raketit alkoivat olla säännöllisempiä. Yhdeltätoista aloin suostuttelemaan lapsia kotiin päin ja väsyneet piltit eivät pistäneet yhtään vastaan. Kirpeä pakkasmatka kotiin tosin hieman piristi ja katsoimme omalla pihalla muutaman minuutin naapureiden lähettämiä raketteja. Kotona iltapalaa, yökkäripuvut, hampaiden pesut ja omiin sänkyihin nassut ikkunoihin päin. Ja KAIKKI jaksoivat valvoa kahteentoista saakka, näkivät paljon raketteja ja sammuivat 12.20 :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haluatko saada minut hymyilemään? Jätä kommentti :)